5 januari

Idag på dan var jag med emmsan på fotboll, vi var så jävla skikliga att vi tog oss in utan tat betala, kostade ju fan 50 kr aldrig i mittl iv... Hade jävligt tur at de inte stog en vakt där.. :) Vi hade en trevlig dag speciellt när dom utvecklingstörda spelade, dom var så jävla "söta". Bästa var han som var lång som en flaggstång och smal som fan och hade byxerna uppe i armhålerna!

PÅ kvällen var jag med några i klassen och såg lövångers revyn, fyfan så bra den är. OCh bäst måste ju vara ANDERS skit sööt!
Sen drog jag och sanna hem till henne körde singstar med hennes mamma och albin. VI frlorade men vafan. Dom fick i sig lite för mycke så då drog vi in till stan sen hem till mig och sov :)! TAck för en underbar kväll gullet <3

Igår var även min namstag (A), fick nå grejs till skolan, block, pärm osv mycket behövligt tacktack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0