6 januari

Idag har jag haft en slappar dag, jag och sanna gick från henne vid halv tre kasnke och då gick vi in till stan sen hem till min pappa, vi var fasen inte hemma förnt fyra typ och sen tog de en timme till innan vi somnade, höll fan på frysa ihjäl:S, så idag har vi bara chillat. JUlia komme efter ett tag :), vi såg nå filmer och medans städeade jag garderoben, en jävla massa kläder slängda. Super härligt!

Ikväll har jag först varit på max och eftersom jag vann vvåran familje tävlig om att gå upp mest i vikt under jul och nyår, så jag blev bjuden på störsa målet om jag ville de!!
Sen drog vi på bio och såg ARN, den var överaskande bra, trodde inte jag skulle gilla den men den var super bra måste fara och se tvåan när den kommer ut i höst!!
SKa ta min först skink macka för i år, sov gott ska upp på jc rean imorrn klockan 8 så ska slummra nu pusshoj

image27



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0