Äntligen helg!

Idag bestämmde jag och sanna oss för att börja tidigare och lsuta tidigare och de gick bara bra :)!
Vi for dit vid 8.00, satt först och väntade inne i lagret i en halvtimme, ganska härligt, sen vare småplock som vanligt och en jävla massa lådor. Sen fick vi de stora jävla uppraget att montera ett vetrinskåp. DE började inte så bra vi hade problem voilka skruvar som var till vad och vilket håll bitarna skulle sitta, men till slut så fick vi ju till det rikugt bra :)!

Vi slutade 14.00 och då vare stan som gällde, Vi började med att posta mitt paket till min syter, hon ska utomlans typ vid påsk och uppskattade om jag kunde skicka ehnnes bikini :)!
Sen gick vi till glädjekällan och fikade, de blev kladdkaka med grädde, mycket gott varde.
När jag skulle ta ut pengar hade jag fått lön, lika roligt varge gång!!
Dagens shopping : en svart vanlig tröja för indiska och två par örhängen från glitter, de var 70% så de var rikigt värt! Funderar även på köpa ett par svarta pumps från eurosko, riktigt fina varom.
Sanna köpte en svart sjal från indiska!!

Dagens väder gjorde att man blev på possetift humör, skönt att kunna vara glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0