APu

Första dagen på JYSK. Vi börjar 4 varje dag:)
Jag träffade sanna vid parkeringen, på vägen mot jysk så berättar hon att marcus har typ varit och kört skor och inte kommit hem, känner han inte eller så men fyfan jag lider med er alla! jag hoppas och tror att han hittas med livet belåtet! De skulle vara så skönt att få bort klmupen man har i magen, fast jag inte känner han så är den där, tänkt så hans familj... Jag kan inte fatta de, de är bara hoppas och be!!!

dagen var som chill, det var väl mest att fylla på varor som var slut osv. DEt jobbade en svarting där som knappt hörde vad han sa, men han va jävligt chill :)! Även en skåning som trodde vi hade kommit på hanna och sanna själva, "HAHAHha de där ska jag leva länge på"

Nu sitter jag och äter varma hallo och mango med vitchoklad över :)!, jävligt gott!!
Ikväll blire träning sen bara sova!
¨


En mycket bra låt:
Lifehouse - You and Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0