haha

var nyss på sunnanåkiosken för att köpa polly till kvällen kladdkaka.
Den kostade fan 30 kr och jag hade bara med mig 28 kr då förklarade jag för turken eller araben eller vad han är.

- Jag ska bara gå hem och hämta mer pengar.
-Hur mycke är de som fattas?
hmmm tog ett tag för mig att tänka....
-2kr
-jaa men de är ingen fara, du får den för 28 :)!


Tack så mycke säger jag bara, hade inte orkat gå till baka när jag kommit hem, nog för de inte är så långt men :),
Och visst är de jävligt dyrt, en polly påse för 30 kr?!, eller jag tycker då iaf de !!


Nu väntar jag bara på julia sen blire att baka :)!
Sen bär de av till först epa sen till emmsan för att överaska henne! Hoppas nu för all del att hon inte sitter och läser detta :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0