Hakuna matata

efter lunchen hos julia idag blev de en film, höök som jag redan sett så råkade somna (A) var jävla trött efter att ha gått upp så tidigt... :S
sen drog vi till julias pappa och sjöng singstar och jag kan lova alla eran öron att de lät förjävligt!!!
Men jag hade talangen inne och vann i alla fall nån gång :)!

Ikväll har jag städat garderoben och tagit de lollo glömmde in till mig, tack för att du "länmade" till mig!
sen var jag på träning och de var typ de jobbigaste jag har gjort:S, hatar de.... Men om man vill gå ner sina kilon man gått upp under jul är de bara att ligga i.
Ska sova nu, är inte peppad på skola imorrn :S FYFAN och schemat är bajs...

PUss och hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0