hmmjo

Det var en ganska bra söndag i alla fall :)

Mamma orkade inte laga middag så vi for på dallas och åt, de blev tackotallrik för min del.
När vi satt där och åt ringde hon till ullis och skulle fråga om nån grej, hon kan fan inte snacka i mobil telefon, jag lovar att hela jävla resturangen hörde vad hon sa.
Hon snackar inte lågt om man så säger.

Sen så for jag till julias mammi och såg tv, vi fikade också lite granna :)!

Ikväll som vanligt har jag rå ont i huvet, har de allt för ofta så imorrn ska mamma ringa och boka tid för min syn...
Hoppas bara inte på glasögen för jag kommer se förjävlig ut, men lite smartare kasnke (A)

Sitter och ser en film på 3:an nu. Den är faktiskt jätte bra!!
Tror den heter vad tjejer vill ha eller nått :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0