Kallt och blött

Ikväll for vi till thomas där vi sen for vidare ut i snön, vi gick tillnån jätte backe ute i skogen.
SKit kul var de med hopp osv. Men förjävligt kallt och blött efter alla vurpor.
Sen kom jesper och vi åkte ett tag till sen gick vi in till Thomas och spelade först nått spel som ingen hade kört, jag ställde upp och läsa reglerna :)! MEn i´ngen vart glad... NEEEEj hanna du får inte läsa!!!
ååå jag som tycker jag har blivit så bra :} JAg läste och alla fattade!! gääänska nöjd!
Sen blev de mitt favvo spel MIX MAX, as kul!!

De kommer lite bilder från kvällen nån gång då jag orkar lägga in bilderna från mobilen!!


Kommentarer
Postat av: E

HAHAHAH alla fattade reglerna utom du själv som läste lillavän=D

2008-01-26 @ 11:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0