LÖrdag

Idag har jag julia och epa chillat fram till matchen, gjort en skiva osv till uppvärmningarna.
Man vart då fan inte peppad iaf...
Men vi vann matchen med 4-3 tror ja.
På hem resan åkte jag med ullis och ulla, för dom skule åt sama håll. Jag satte mig i bilen och fick inte igen dörren, den går alltså inte att stänga... ;), Dom håller på skratta igäl sig så där fick jag sitta och kram hålla fast dörren så den inte åkte upp, sen när vi hade kört en bit började taklampan i bilen lysa. ohh jävla va dom skratta ;)
De var faktiskt lite roligt!!

Ikväll blire bio som gäller vet inte vilken film de blir, men jag måste gå två gånger innan den andra feb för då går mina gratis grejs ut.. Så om nån vill följa så äre bara att säga till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0