Nyårs

Det började med att vi for till maxi och handlade, och såklart glömmde epa handlar listan... Menmen jag tror vi fick med de mesta i alla fall!
vi for hem gjorde oss klara och vid 5 var alla hos reb, började med typ en höns farm i köket, ingen visste vad dom skulle göra eller nått, men de löste sig till slut och alla fick mat så de blev över. Mätt som fan idag, tror de blev 6 rätters eller nått.

Vi spelade spel, sjöng, danskade åt osv.
Vid tolv trog vi till frida och skålade med dom, sen for vi tillbaka till reb.
Eve fyller ju år idag! GRATTIS till henne!
jag och julia tog alla grejer som skulle vispas osv, vi hade köp en kaka som vi sen hedde på grädde, vi sprang upp till toan och jag vispade medans julia kissade, förlåt att jag råkade välta din svarta gubbe reb, inte meningen men jag kännde att han var stenhård så!
Sen gick vi ner och sjöng för epa, hon tyckte inte ens tårtan var god:S, menmen tanken som räknas!!!
Sen geggade jag ihop tårtan ed grädde, tatziki, halliday dipp, ost ringar och vaniljvisp mums säger jag bara....
FYFAN va vidrigt de var!!!
^^
KOmmer bilder sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0