Torsdag

Idag kändes de så jävla tungt att stiga upp ur sängen. Var trött som fan och mina ögen hade typ svulligt igen.
Sanna ringde mig vid halv 12 kanske och snackade om hennes kväll i kyrkan hur de hade varit osv. Och hur jävla starka familjen degerman är!! helt jävla sjukt att dom orkar. MEn så såklart kunde jag inte hålla igen, jag började grina och de gick inte att sluta heller. Men jag och Sanna bestämmde oss för att lägga på efter en timme eller så, för orka med morgondagen.

Skulle hoppa på cykeln, jo såklart är de jävla snöstorm. Jag hatar de!! Kan inte vädret som var igår komma tillbaka?
Dagen gick fort som vanligt.
Vi fick 100 kr var att gå och köpa mat för, skit värt!!
Vi var  jävla oseriösa där i slutet:), Vi hade ganska så jätte roligt må jag säga!!

Kenn en som jobbar där är dansk och snackar typ skånska, han berättade att han g¨r upp varge morgon kl6 för att se rasten och HAnna motania eller va fan de hette ?(A)

De var även en till kille där idag, han gick typ IV och jag gissar att ska vara där torsdagar och fredagar!!
Han var jävla social, jag tror detta kan bli roligt!

Jocke säger: jaa jag är ju så liten så jag behöver ju small
Sanna: jaa en kar som du borde ju ha Large
JOcke: spelar ingen roll om jag har de på kläder bara man har de på annat håll ;)
^^ HAHahha alltså dom är fan inte normala !!!


IMorgon blir de att börja klockan 8 och sluta 2 :), blir trevligt.
Då blir stan med Sannis.
jag måste hitta en tunn långärmad tröja till ett bra pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0