Torsdag

Går dagen blev väldigt lyckad :)! Emmsan var glad tror jag allt!!
Kakan med polly var i alla fall skit god:)!

Dagen idag har väl funkat, vi har plockat upp ur kartonger som vanligt sen har vi fyllt på en massa gardin grejs, såg förjävligt ut men.... INte vårt fel (A).
Ett som är säkert jag ska ALDRIG börja jobba på en sånn affär, skit tråkigt!!

Har varit och träna efter maten, vi var inte så bra men jag och emmsan chokade alla och cyklade dit ;), sen tog vi tag i uppvärmningen och sprang säkert 20 varv minst.

NU har jag jusst fikat och väntar på sannis, vi ska baka eftersom de är sista dagen på Apu:n så vi tänkte vara snälla och bjuda på kaka:)! DOm har ju bjussat oss på mat och godis :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0