Dagen blev ejj som planerna

Jag for och solade på falket idag ist för att städa... Jag orkde verklingen inte.
De var typ inte ens varmt, badade en gång och höll på frysa sönder:S


Sen for jag först med mamma ut och körde sedan pappi. Trevligt värre och utan bucklor på bil osv :)

Sen ikväll åkte vi inlines har aldrig varit så slut och sur.... Orkade verklinfen inte ens anstränga mig lite .
Väl hemma åt vi kladdkaka med dumle och nobless i de var skit gott !! Sen körde vi en massa olika lekar, namn leken bla !

Dom påminnde mig och de roliga skämmtet jag skrivit tll reb, stavade lite fel så allt vart bara konstigt men hon har nog aldrig skrattat så mycke åt nått skämm i hela sitt liv ;)!


Ska sova nu godnatt !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0