Fredag

Denna dag har jag jobbat på Lilla mari. Har funkat jätte bra mycke folk osv !!
de var in två stycken norrmän som handlade fika för 337 kr , hur fan lyckas man? :O!

Sen åkte jag och pappa ut och övningskörde , gick hyfsat bra må jag säga ingen överkörd och bilen är hel :)!!
Sen vart de middag på frasses mycke gott :)!!

Har även hunnit packa till resan som bär av mot sundsvall på söndag sen vidare mot stockholm och riga på måndag, vette fan om de blir nån resa nu mamma tjurar ihop och är tydligen less att jag aldrig ställer upp för henne att pappa alltid gå före, jaa de är väl inte så konstigt när hon bara är sur på mig....
Hon får tycka vad hon vill men jag gör då alltid grejerna hon ber mig om ...



Ikväll vette fan vad som händer, kanske blir att hitta på nått med Epa, julia, wille, emma men får se om jag orkar mamma tar fan kål på mig :S, ha en underbar kväll ni andra pussis :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0