Fredag

Har just vaknat och ska göra mig klar för jobb, vädret är ju ibnte helt fel så kanske sätter mig och steker ett tag ;)

Igår var jag pappi lovisa ulrika och hennes barn på sarasand och hade picknick, efter mycke om och men fick vi mat. Tror klockan han bli halv 9.... Hungrig som en varg kan jag lova attt vi var, de vart iaf super gott.
Jag och lovisa badade , kallt men otroligt skönt :) Ludde och otto fiskade, men tyvär ingen fångst för dom.
OCh vädret ska man ju inte klaga på, de var sol och man kunde sitta i linne ända till klockan 10, har de hänt nån gång förr i sommar ? Tror fan inte de.

Åkte hem där vid tio och då var de hannas tur att köra ;), de gick fakitskt bra ingen krock denna gång heller !!


Ikväll blir de att åka till piteå och digga sönder, ska till PDOL !!
Vi åker väl vid halv 8 skulle jag gissa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0