Lördag

Efter en dag på jobbet med bara 4 timmars sömn är jag ganska slut... Men de gick förvånandsvis bra, trodde de skulle vara värre. De var väldigt lugnt och jobbade med mina två favvisar ;)! 
Fick med mig en MASSA grejer hem, säkert 20 olika mackor bla räkmackor, lax&bri, vegg röra osv, de var som sagt inte mycke folk :P! 

Träffade moster ullis på gatan när jag cyklade hem så bjöd bort lite, tänkte att allt kan jag ju inte trycka själv ;)



Gårkvällen vart jätte lyckad, den gick fort som fan och de betyder väl att man har roligt ?
Vi lyssnade mange, adam lite och till den stora höjdpunkten TAKIDA. Dom var så sjukt bra !! 
Min röst mådde inte bra till curly sue, de var då vi komigång som mest :)

Tack för e lyckad kväll alla dom medverkade !! 




Ska gå och lägga mig och sova ett tag nu så jag orkar med kvällen :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0