Lördag

Igår kväll vart de först lite film hos julia sen drog vi vidare till Epa där de var en massa folk, vi spelade vollyboll ett bra tag :)! Riktigt roligt !! Men mitt lag vann aldrig tyvärr....  Där vid halv 10 cyklade jag emma och julia och lämnade tillbaka en film sen drog vi bort över för att bara få luft typ, nice med en chillar kväll ;)!

Är vän med mamma nu iaf, tror ja. De blir så att vi far iväg ikväll ist, så hon får som hon vill ändå !! Jag vill inte att pappa ska offra sig och köra mig typ 15 mil för att hon ska få som hon vill, så lika bra jag följer med dirr.
Kanske aldrig sa de men vi ska till en stuga långt härifrån , kände inte peppen att vara där en lördag kväll med min mamma....

Måste bara säga att pappa är världens bästa !!


Jobbar idag på Lilla, de blir nice hoppas ja. De är jag Linn och Sara som jobbar så de ska nog bli kul, dom är iaf härliga människor !!

Ha en bra dag, skriver sen när jag kommer hem om jag hinner,







 


KLssisar, vi måste hitta på nått snart :)!

Kommentarer
Postat av: C

Ja dert måste vi verjligen göra!!!!=D

Fin bild på min får f...a! ;)

2008-07-12 @ 14:49:17
URL: http://carroojonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0