LÖrdag

Kan börja berätta om går kvällen, vi gick från sunnanå till kyrckholmen med gummibåtar inte så drygt som jag trodde. När vi kom fram var de säkert 10 pers vi skulle åka med :)! Mycket trevligt, vi kom oss väl i båtarna där vid halv 10 kasnke. Inte snabba gänget kan man väl kalla de :P, jag och Sanna delade på min båt och läskigt var de för den pyste typ ut vatten.... Men de gick fin fint !!

KOmme väl iland vid 23.00 efter allt sjögräsa och andra hinder ;)! Satan vad älven har fått sjögräs , vi satt ju typ fast där ett tag... :P!
När vi kom i land var de bara att börja gå hem igen, sen sova min efterlängtade sömn !!


Idag ska jag jobba på Lilla Mari, äntligen nått jag gillar !! 
Slutar vid 17.00 sen blire mat sen skate med brudarna ;)!! Om nån har en gammal skateboard som du INTE är rädd om kan ni ju höra av er för vi har bara två stycken och vi är tre.


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0