Måndag

Dagen har jag tillbringat med dom jag gillar mest :]
Alltså mina egna brudar !! Vi chilla vid älven, de var fan kallt... Sen gick vi och lånade filmer på biblan, gratis är bra :)!!
Sen drog vi hem till epa för att spela kort och vollyboll !! Jävla roligt, vi kommer steka alla på stranden i sommar :)! Kan också bara säga att jag och Epa var dom allra bästa , för vi vann över julia och emma ;)!



Nu ska jag till epa för att sen dra vidare till bonstan för att röra på flärret lite ;)!
Friskis och svättis har gympa där !!
Sen hem och duscha och tillbaka till epa föra att kasnke ut på älven eller bara chilla där, natten tillbringar vi hos epa som förr i tiden!!

Gärnjänget är i gång ikväll och natt ;)!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0