Onsdag

Hejhopp, sitter och gör en skiva med alla bilder från i sommar :)
Skit kul att titta på saker man glömt bort att man gjort ! Har bestämt mig för att göra ett album med en massa kort från sommaren 2008 !

Idag har jag jobbat i bastun, de känns nästan så faktiskt de blir så sjukt varmt.
Efter jobbet for jag och lovisa till hamtjärn och badade, råhätlihy :)


Ikväll blire nog att se julias match, dvs om vi kommer in gratis orkar ejj betala för att se tyvärr.
Sen vet man aldrig vad som hittas på :), igår doppade vi iaf jordgubbar i smält vitchoklad. Nå så jävulst gott !!

Sen när vi skulle till mig senare på kvällen cyklade vi som en stig för att få de närmare, vi kommer i ganska hög fart i som en gropig lerväg som har torkad.  BAAAAAAAA´M låter de, då har julia lyckats göra en vålt med sin cykel , hon ligger typ helt död och kan inte andas.
HAhaha förlåt julia men de lät jätte kul när du försökte få andan igen som om hon höll på skita på sig.
Sen när hon kan andas igen börjar hon skratta, de måste va nå fel på flickan .. Själv hade man typ börjat grina :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0