Shopping !

Dagen till ära har jag varit i Piteå och shoppat, hade tänkt spara mig tills jag fara till sundsvall, stockholm och riga men de gick inte så bra , Hittade mig tre par skor :), de var tag tre betala för två, så då passade jag på !! De var på wedins. Sen en kjol och tub topp i samma plagg, men kan ha den som båda dvs. Hittade denna på VILA. sen köpte jag en tröja på rea på JC, en vanlig T-tröja med tryck sen en axelbandslös bh. Fick mycke för pengarna så nu är jag nöjd och belåten !!

En mycket trevlig dag förövrigt och de måste ha varit den godaste panini jag ätit som jag ååt idag !! Sjukt jävla god.



Går kvällen och dagen vart som sagt i byske, vi badade i havet och älven, de var fan varmt för att vara i havet. De gick att simma till och med :)! Vi spelade sen vollyboll med  byske grabbarna sen vart de pizza på Bianco, minigof och spel senare på kvällen. Mycket trevlig kväll och dag synd bara att inte vädret var med oss...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0