Söndag

Imorse ringde jag till julia vid tio över tio och kollade läget vad som händer idag , hon säger alltså att jag ska vara hos epa om 15 min för då åker vi till byske och badar, solar, spelar vollyboll osv. Jo jävlar tänkte jag, snabb hanna hinner aldrig detta men gjorde ett tappert försök och var hos epa före julia till och med !!  Tack pappi som gjorde min mat och fika medans jag klädde mig :)

Väl i byske var de typ kallt, men de vart ganska mycke bättre ju längre tid de gick på dagen :)
Vi spelade vollyboll ett tag men de var inte så kul... Wille bröt typ nått i hans hand också :S
Käkade på resturgangen vid vattnet, dåligt service men maten var god iaf min andra hade sina små klagomål :P, de känndes fan som jag var utomlands, var ju bara i byske ?:O Nån mil från stan, konstigt men drömma kan man ju iaf :)


Ikväll har vi haft Gröt och mjöl krig,vi var på seglarskolan i falket och körde i den skogen ;) Två lag vare sen var de bara att bomba varandra !! De var jävla kul så länge de vara men nu har jag gegga i håret som inte går bort... Attans osis. Så jag tippsar er om att ha badmössa eller nått om ni ska pröva leken ;)

Efter man frysit ihjäl i de kalla falk vattnet för att få bort all gegga for vi hem till mig och bakad havreflarn och såg morgan pålsson ;) En jävulst rolig film !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0