Söndag

Gårkvällen var vi på trästocks och hänge, träffade massor med folk trevligt värre nya som gammla fulla som nyktra :) Man fick veta lite kul info också, alltid lika roligt  att ´höra.

Har just vaknat, himla skönt att få sova ut för en gångs skull på kanske två veckor.
Idag har jag baratänkt att chilla, fara ut och övningsköra med pappi osv. Sen måste jag verklingen städa mitt rum och försöka göra nått åt alla skor som står i hallen... De ser ut som vi har barnkalas dygnet runnt, jag och lovisa har för många helt enkelt :/


Sen ikväll blire att vara med saknade julia som kom idag efter att ha varit i göteborg :) Vet inte vad vi ska jag göra men de blir att chilla med hon emma och reb !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0