Tisdag

Var vaken med tuppen imorse , var och gjorde ett pass. Gick inte så bra sist jag försökte var tvungen att ta mamma och pappa med mig :P!

Började jobba 12 så de var hem och äta sen fara iväg mot jysk, dagen gick som bra. men vart vare !!
Slutade där vid halv 6 och då kom Lovisa och hämtade mig sen for vi mot MB för att käka middag med pappa och ulrika, MUMS säger jag bara !! De vart mat, snack och kubbspel, trevlig kväll .
Nu ska jag se en film sedan gå och sova :), ska upp imorrn vid halv 10 och hoppas på bra väder när jag kollar ut genom fönstret för då blir de att jag epa emmsan kanske julia (vetej) far till byske och sola och bada på dagen, sedan på kvällen chilla med wille typ spela mini golf, vollyboll osv. Trevligt värre, hoppas bara vädret håller !!







MIDSOMMAR BILDER!!


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0