Tisdag

har nu gjort mig klar för att fara iväg till byske för att sola hoppas bara solen kommer fram ;), men iaf så ska vi spela volly boll, minigolf sen vette fan :)!, men de blir trevligt !!


Gårkvällen vart lyckad , gympan var väl inte så rolig men kul att se hur kordinationen gick för alla iaf ;)! Sen ica och vi var nyttiga för första gången på hela sommarn tror ja, de vart vindruvor, körsbär och kiwi för min del, kan lova att min mage mådde INTE bra efter all lös frukt....

Vi åkte sen gummibåt i älven, ett äventyr de med !! Vi orkade som inte åka hela vägen till bron så vi bestämmde oss för att gena över älven där de är som stömmast... Vi åkte förbi döda lik, gubben i skogen och en bäver . Epa han gå på grund och hoppa över till min båt, alla var sköblöta och kramp i armarna... Jag har aldrig varit med om liknande, vi paddlade allt vad vi hade uppåt men kom rakt fram :P, och tur var de att vi kom i land iaf :)!

Sen gick vi till epa och åt julias mammas goda kaka med kall mjölk :)!
Sen vart de mario cart och sen film, jag och epa råkade somna till filmen så får väl ta och se den en annan dag :)!


Tack för en lyckad kväll brudar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0