Tisdag

Han inte skriva igår pga sol och bad sen på kvällen var vi i stugan :)
En helt underbar kväll vid havet !!

idag har jag jobbat, sjukt mycke luncher idag så jag har lekt kock idag ;) I vanliga fall står jag mest i kassan och diskar osv men trevligt med omväxlig också .

Slutade vid tre, gick till pappa för att hämta cykeln för att fara och handla. Är hemma själv i lägenheten hela veckan så måste ju handla och göra maten själv. undra hur de kommer att sluta :P Köpte de lättaste man kan göra typ, blodpudding, palt, korv med bröd osv :)

Ikväll blir de att planera inför lördagen :), får se vart vi är och violka de blir, men tanken är iaf att vi ska ha hippifest !!



Julia kommer strax så måste dra på mig lite kläder pusshoj !





De kommer strax bilder från vårt grötkrig vi hade i söndags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0