Torsdag

Sitter här trött och bara sur, jag vill inte jobba när de är soligt och fint...
MEn hade tur igår iaf :), min lediga dag var de sol. Vi bestämde oss för att cykla till boviken från sunnanå, de blev e bit men ändå inte så farligt drygt som jag hade trott. Vi spelade vollyboll, namnleken och en massa fika !!

PÅ kvällen for vi till reb för att skriva nått manus till en film som vi ska gööra men då kommer tobbe och säger att han ska ut med båten, och såklart nappar vi direkt . 
skit coolt tyckte jag de var  ;). Hur härligt som hellst också.

Sen drog vi bara hem och såg film och chillade :)



En sönder äten älg som jag stötte på när jag ksulle pissa i skogen :S



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0