Torsdag

Imorse for vi som sagt till morfars stuga, där vart de mat och en massa fika :)!
Vi spelade staffet kubb , mycket rolig sport !! Alla var lite rädda att morfar skulle
halka och göra sig illa, och med tanke på att han opererat knäet och höften ganska nyligt så borde han ta de lite lungt.
Men han säger bara : "Jag har fått en ny led i höften så jag kan springa fort " HAhhaha och alla skrattat därefter !!

De var trevligt att träffa kusinerna från stockholm som blivit stora nu, Alice börjar 4:an och Hampus 2:an tror jag de var :P!
Drog hem där vid 5 så var hema just efter 6, då skulle pappa dra iväg och fiska så då vare bara att hänga på . De var jag Ludde, thomas och pappa som for till nån sjö, vette fan vart men vi hittade efter många om och men... Vi gick i skogen körde på ängar sen var vi tvugna att ringa efter hjälp, vi hade tydligen kört helt fel... :P!
Jag fick 4 fiskar, Pappa 3, Thomas 5 och Ludde 6 tror ja :)! Så fisk fick vi iaf !!
Efter fisket vart de blåbärspajj hemma hos Ulrika, mycket gott med en massa vaniljsås till :)!!! De tackar vi för.



Ska duscha nu luktar fisk och känner att jag behöver sova !!
Jobb imorrn, hoppas på en lugn dag :)!

Godnatt !!




Innebandy brudarna snart drar vi igång igen :)!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0