16 juni

Idag har jag varit med emmsan ett tag , vi gick till sörblöe för att hämta hennes cykel. PÅvägen dit börjar de SPÖ regna och typ hagla ni som bor i skell vet jag menar. Vi springer in under ett garage och står där ett tag, sen börjaade tog Åska. INTE min favorit så länge jag inte sitter i en bil, jag håller typ på kissa på mig för jag är så rädd medans emma bara står och skrattar åt mig... Vi stog där ett ganska bra tag innan de hade lagt sig, då träffar vi målar epa ;), riktigt het var hon, med tröjan fel väg och allt :)!

Vi gick in till stan lämnade tillbaka filmer på biblan och hyrde även nya, de är hur värt som hellst. Man får hyra filmer gratis i tre dagar där :), och dom har ändå bra filmer måste jag säga!


Ikväll har jag bara chillat med mamma, planerat lite inför midsommar osv :)! Har även varit ute och gått en sväng !!




^^Fight mellan jag och pappi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0