Fredagkväll

Ikväll har jag emma och julia varit så jävla hurtiga !!
Vi cyklade till klutmarks backen, vi räknade ut att vi kanske cyklade 3,5 mil allt som allt ikväll. Hela jävla sjukt att folk kallar oss lata :O!

Och i onsdags cyklade vi till bergsbyn och sen till morön så de kasnek blev 2 mil, fyfan så hurtiga säger jag bara.
Men iaf när vi väl var framme började vi försöka träffa skator, vi hade med oss julias luftgivär. Men tyvär gick de inge vidare för oss, ingen träff men en massa skratt kan jag lova!!

Sen for vi till mitt garage och målade om våra cyklar, jävla så snygga ;), särskillt Emmas plingklocka.... :P
Måste sova nu börjar halv 8 imorrn, pusshoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0