God midnatt...

.. Vette fan vad jag gör uppe nu, me de bara blev så. Har varit på standsfesten och kollat runt :)! Fick ju veta att jag hade ett tvådagars armband så de var ju bara att utnyttja de. De var tjäna för jag betalade bara 190 kr för två dagar :)!

I fredags var vi hos epa och käkade, mycket gott. De blev att spela JAG HAR ALDRIG, spela gitar hero, snacka sen bara chilla, vi drog ut men kom in ca 11.20 perfa till Europe, men dom sööööög. Kanske var för jag inte kunde nån låt plus att de var jätte varmt och trångt...  var hemma och sov vid tre kanske sen var jag uppe klcokan åtta igen för att fara på jobbet.

De har varit jävligt mycke folk idag på cafét, sjukt mycke och varmt var de också ca 40 grader inne i diskrummet... :S,
som sagt ikväll har jag chillat på stan, träffade några trevliga människor hängde med dom, såg Petter men var inte på humör så drog, träffade några knäpp gökar påväg till cykeln också :P, men nu sitter jag här, hemma i värmen medans ögonen hålle rpå slockna.


Då var de sammanfattat min helg minus söndagen men den får ni veta om imorrn, har ingen plan än så länge...
Sovgott HOJ :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0