LÖrdag

Går kvällen vart faktiskt lyckad :), var sur typ hela dagen så jag var verklingen inte pepp på att umgås, men de funkande dom fick mig på bättre humör iaf :)!

VI spelade poker, jag kom inte sist trotts att jag bara vann en omgång.. VEtte fan vem de var som vann antingen Reb Epa Thomas eller JEsper :P, jag Wille och emmsan körde tärning och de var faktiskt mycke roligare ;)!

Sen såg vi en film, nanny som jag och emma valde (A), riktigt bra enligt min smak !!


Idag har jag jobbat, riktigt kul faktiskt :)!
Strax hoppas jag på mat för klcokan 6 ska jag vara hos mamma och där ska vi nörda fotboll ikväll ;), Vi blir några flickor utklädda till fotbolls nördar som kommer !! Sen blir de väl att dra ut och hitta på nått trevligt :)!

Ha en trevlig kväll KANSKE skriver nått sen om jag har orken :P!


Kommentarer
Postat av: fiaah

Ha en bra dag=)

2008-06-14 @ 16:58:52
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0