Lördag

Ikväll har jag varit med Emmsan och Julia, vi började fara till Ica för att inhandla mumsigheter :)! Blev inget för mig för jag hade redan :P, sen drog vi till mig och såg en massa sex and the city avsnitt, ska ju på premiären imorrn så de måste peppas upp ;)! Sen drog vi ut lekte i lekparken ett tag och tog en massa fina kort , sen vidare upp till emma för att hoppa studsis. Jobbigt men roligt, insåg att jag var bajsig så vi drog hem där vid tolv, ska sussa strax !!


 

De kommer bilder från midsommar imorrn tror jag allt :)!




Snackade med pappa ikväll mindre roligt att höra att farfar har blivit sjuk ...
Jag orkar inte !! Men han är stark de vet vi sen förr !! De fixar sig !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0