Maaatmål

Middagen hos julia var den roligaste på himla länge, de går kanske 15 min sen har mamma och ullis börjat små bråka. Dom vill alltid ha rätt... Sen fortsätter de bara men dom vart roliga :)!, lite vin på de hela funkade kanske. Dom snacka om så konstiga saker och tro inte att dom lyssnade på varrandra dom satt och höll med sedan bytte dom samtalsämne... Roligare har jag nog inte haft att bara sitta och lyssna på nån ;)!


Jag emma och julia drog upp till norrvalla för att kolala fotboll kollade även på linas friidrott :)!, sen drog vi på maxi och handlade glass för SURA maxi tanten kunde inte låta oss köpa slush fast dom hade haft stängt i typ tio min......
Vi drog sen till terr och nina :), där snackade vi och spelade ett spel. Mitt lag stekte!!!


Ska sova nu imorrn blir de pass tagning och sen jobb !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0