Måndag

En ny vecka och nya möjligheter ...
Själv så ska jag hjobba hela veckan , förutom idag då, vi var en snabbis till stugan idag.
Städade och gjorde fint inför midsommar :)! Jag klippte gräset, när jag var klar så var problemet att få av klipparn :P, de tog säkert 30 min, men hjälp av moffe så löste det sig :)!


Jag och mamma ska nu till solbacken och köpa sprit till midsommar :), jag ska få köra så passa er ;), näe skojja jag körde från stugan också, den ligger i burvik så jag är väl lite van. Förutom att mina starter inte är så mjuka, vi hoppar väl som fram:P.

Ikväll vette fan vad som händer, hoppas på nått trevligt :)!
Skriver väl kasnke senare om jag får tid över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0