Midnatt

Jag fattar inte varför de alltid blir så att jag är uppe till ett eller två på sommaren, de bara blir även fast jag är skit trött sitter jag här och nöter...  Klickar runt på olika blogar, lyssnar på musik osv. 

Ikväll har vi sett fotboll, var väl inte så konsentrerad alla stunder men trevligt var de. Men jävla surt att dom förlorade, men måste erkänna att Spanien var bättre i andra halvlek, så lite rättvist kan man kasnke säga...

Sen drog vi och hämtade ut biljeterna till sex and the city permiären, sjukt att man måste göra de mer en vecka i förväg. Fattar ejj vad de ska ge men :P, de blir nog fullsatt skulle jag tro :)!

Vi drog hem till lägenheten och i huset var de fest uta tusan, dom spelade hög musik så vi kunde höra vilken låt de var :P, och han som hade festen bor typ snett under oss inte ens speciellt nära ! Börjar dock bli van för de är inte första kvällen de händer ... :P

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0