Onsdag

Har haft fullt upp hela dagen , började med jobb en jävla massa folk idag så tiden gick fort!! var klar där vid 3 och då kom Lovisa och hämtade och så for vi till Farfar och hälsade på. Trevligt värre att träffa han , man ska ta vara på tiden som finns kvar !! Sen for vi vidare till morfar och eivors stuga där vi åt middag och bara umgicks, sen där vid halv 8 for vi hem för pappa skulle ha bilen och mina vänner väntade på mig hemma hos mig :), Så de var bara att pallra sig hem :)!
Vi satt och såg Sverige förlora, de sööög. Jag tror de bara var för att vi såg de i våran tv de gjorde vi sist dom förlorade ocks¨å... :P Surt att de inte blir mer fotbolls tittande med sverige på rutan i år, menmen får nöja mig med andra lag, inte lika roligt !!


Ska nöta datorn lite nu sen lägga mig och se X:efect och next på MTV.


GODNATT !!



Mumsig kaka jag geggade ihop på nyårs ;)
  • Brownie i botten
  • grädde
  • Nån dipp
  • och på toppen ostringar ;)!
Ät och njut !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0