Onsdag

Har ejj hunnot skriva idag men de kommer nått kort nu, är skit trött och vill baa sova !!

Idag på dan har jag jobbat på Jysk funkar väl men alla sura tanter kan ju bara ta sig....
For dirr till stan för att se drakbåtarna :), de var trevligt som en liten tradition här i skellefteå .
Middagen blev på Subway mycket gott må jag medela !!

Sen vart de lite fotbollstitt och fika hos Julia :)! De är verklingen inte varmt ute höll på frysa sönder och gör de fortfarande :S, Ska duscha nu sen hoppa dirr i min säng .

Skriver mer imorgon om jag hinner :P,
jobbar från 10 till 18 så de kan bli ont om tid för ska träffa brudarna klockan 19 på kaplanskolan men ingen har dött av de :)! Hade bra pussHoj!




HAhahha söööööööta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0