Skolavslutningar

Såg som sagt skolavslutningar ikväll, vi såg två stycken faktiskt. Först 7&8 :ornas sen stannade vi kvar och såg 9:ornas. Vissa bättre på sjunga än andra, men de var trevligt :)!
 Rektorn började parata om hur modigt de är att stå och sjunga inför så mycket folk och de fick mig att börj tänka på konfan, vi hade nån redovisning i Landskyrkan och de var allas släkt där dvs morfar farfar mommor pappor kusiner, alla du kan tänka dig. Och såklart så ska min grupp sjunga, de var jag Julia Rebecca Evelina och Frida. Vi sjunger uppstått har JESUS. Vi börjar alla 5 och sjunga men efter ett tag vänder sig reb och eve om för att dom skrattar så mycket men jag och Julia fortsätter och sjunga ;), bra som vi är ( de ligger nån skön sång i släkten tror ja) kråkar vi på samma ord, de kan inte ha låtit mer är FALSKT .... Trevlig upplevelse iaf hoppades dom gillade skratt och " ljuvlig sång "



Sen ikväll har jag varit på ica köpt godis, gick en prommis med lollo till Medlefolkhögskola och runt :), sen har jag sett Murder. Funderar på att gå och sova nu, men får se hur de blir med den saken :P

 Thailand -06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0