Söndag

Han inte skriva nått igår så får ta dag och kvällen kortfattad, jobbade på dagen gick som bra men varmt var de.. Fick med mig lite gott hem så de var ju inte helt fel :)! Sen när jobbet var slut var de bara att skynda sig hem och byta om för att sedan fara till medle och käka. De var med tobbe och hans barn! De var trevligt, god mat och kubb spel, kan bara säga att jag och Theres STEKTE :)!

Sen skutsade mamma mig hem, var med reb emma och julia :), åkte inlines (jobbigt som fan) ett tag. Davis och Jens följde med på cykel och skönt var de, med lite lift då och då :)! Se drog vi hem till David och såg film, grillade i hans öppnaspis och bara snackade. Mycket trevligt må jag säga :)!

Har just vaknat så får väl se om jag drar mig ut idag, ryktas om att epa ska komma hem ikväll, så får väl se :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0