Tisdag kväll

Ikväll har jag och epa varit ute i båt på falket, vi fiskade ;)
Så jävla roligt och mysigt !! De var soligt och varmt, bättre kunde de typ inte bli !

Hon fick en lite gädda, jag har fått en fisk i mitt liv men har typ ändå varit ute mycke och fiskat rååå kul är de :)!
Men epa fick en och sen hade hon en jätte på kroken också men de slapp :S, synd... Men fick sen den iaf och har de även på film. Den filmen var typ de roligaste jag hört, jag fattar inte vad jag håler på med. Helt i chok typ för att jag ser en stor
fisk :P Svär hela tiden och lyssnar inte för fem över vad Epa säger till mig :P!

^^Tack för en trevlig kväll :)!




Sen drog vi till Emma och chillade lite tv där :)!

Kommentarer
Postat av: eve

HAHAHAHHAHAhahahahhahha skojjar du med ena bilder dära :$ fräääääääääääsig ; )

2008-06-18 @ 16:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0