Tisdag

Han inte skriva nått igår, hade fullt upp hela tiden :)!

Vi var först i aulan, ingen riktigt solavslutnings kännsla men de funka, sen drog jag elin stina carro och sanna till lilla mari och fikade :), mycket gott!!

Sen glassa vi vid älven ett bra tag tills vi gick vidare till Subway och åt :}
Vi var på balen och såg alla super fina folk!! Längtar så otroligt mycke tills de är jag som få gå de.
Vidare hem efter enorm dag i hettan, trodde jag skulle koka bort. Men klaga ska vi INTE göra :)!
Jordgubbstårta hemma hos mig med släkten sen :), de är som en sommartradition för oss !
Vidare ut och träffa massor med folk :)! Riktigt lyckad kväll!! Kunde dock inte sova när jag väl kom hem :S,


Här har ni min kväll i korta drag, bilder kommer sen hoppas ja:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0