Torsdag

Sitter här nu igen..

Idag har jag jobbat igen denna dag på jysk, gick som bra !! Lyckade göra några fel när jag stog i kassan. Men de var faktiskt första gången jag gjorde en order och en faktura så får väl skylla på de :P!

Ikväll har jag varit med Sanna, Carro, Marica och Stina. Vi var hos Stina satt och snackade for på ica köpte glass, chokladsås, maränger, bananer och grädde GISSA VAD VI GJORDE? :)! De vart iaf jättejätte gott .
Vi såg och när lill stina var liten på tv, "får mamma se" hihi en söt liten babbelkvarn var hon  :)!!
Vi såg murder också, en serci där två lag ska försöka lösa upp ett morde som begåts .!

Tack för en trevlig kväll :)! ^^


Ska sova nu ska upp och jobba iomrrn med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0