Utkast: Dagen till ...

Dagen till ära har jag varit på stan ett tag med emma och sanna, var inte där för att hitta nått utan bara för tidfördriv... Jag orkra inte med detta väder längre :S Blir trött sur och jävla less, vit blir jag på köpet också :P!

Vi gick hem till Sanna och såg en film efter ett tag sen fick jag hämtning för jag ska inte gå i regn, stålen kan ju rosta ;)!
Har suttit hemma ett bra tag och funderar på göra mig klar för vi ska snart vara hos mamma på middag, bäst att inte komma försent !!

Sen blire att fara till Julias pappa se film och planera lite inför sommaren !!
Våran tanke var att cykla till Burvik där vi har stuga :)! Ca 3 mil men de ska vi nog fixa :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0