13 mars

Träningen var väl ändå hyfsat rolig, den gick som fort :), de kasnke var de att de tog typ en kvart att ta kort och sen en massa tid att bygga sarg. Menmen inget jag vart ledssen över iaf!

Efter träningen så cyklade jag till ica och där träffade jag Sanna och hennes mammi. Vi köpa godis i stora lass, blev för typ 30 kr som i vanliga fall skulle blivit hur mycke som hellst, orkar dock inte räkna :P, Men gott vare men lite illamånde nu kan jag dig lova :S,
Vi såg först sjukhuset sen du är vad du äter, mycket bra program som får en typ peppad att börja leva nyttigt, fast de bruar ju aldrig hålla så varför försöka igen? Sen blev de efterlyst, jag blir fortfarande lite rädd när jag ser de, att de lixom är på rikt...

Imorrn så ska vi vara på expolaris hela dagen, nå grejs där sen har ju tvåerna UF-mässa där så vi har fått nån uppgift vi ska göra med hjälp av dom typ sen är slut för dagen :)! Och då måste jag hitta en födelsedagspresnt till min lill kusin ;), som inte är så lite, jag tror hon fyller 15 år minnsan :)! Ska på kalas på lördag på dagen och fika hos henne :), ska bli roligt trevligt!



Skulle vädret kunna bestämma sig, jag är himla less på denna slask, antingen får de bli vinter igen eller så är våren himla välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0