4 mars

NDå så var brillorna beställda komemr nästa vecka nån gång :), gick fortare än väntat och även dyrare än väntat :S, menmen mamma och pappa som betalar så mig kvittar de!
Vi gick och fikade idag, jävla gott :)!, eller muffinsen var lite torr men fika som fika alltså :)! Träffade även frida, emoos osv på wayne´s dom var där och fettade :)!

Sen betämmde vi oss för att cykla till ica Maxi, jävla jobbigt. Hittade ingen ting men vi gick på öb och köpte festis, och nöjd är jag över de köpet för de följde med en festis hållare och den lovar jag att den kommer att användas jävla ofta :)!
På vägen hem stannade jag och reb vid ett övergångsställ för de kom en massa bilar, jag vette fan va julia gör men hon kör in i mig och sedan faller hon.... ;) HAHAHhaha och då stannar en bil så julia ligger på marken och skrattar och alla bilar ser hon, jävla roligt var de!

IKäll var de egentligen tänk att jag och emma skulle träna, vi drog dit men när vi väl var där säger roger att vi är typ fyra stycken, så vi satt där och väntade i hans bil för att se om vi skulle bli mer folk, m,en inte dök de upp några så de blev hemfärd igen. Lika skönt må jag säg :)!

Så sana kom till mig och vi har sett tv och snackat! hon for nyss och nu ska jag sova för imorrn blir de hel dag i luleå :)! Jag peppar, jag fan mycke pengar kvar sen förra månaden som är daxs att förstöra!


Kommentarer
Postat av: kakke

skit fin blogg hannis! =)

2008-03-05 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0