7 mars

Idag belv de skidor i elju :), de började gasnak långsamt för alla vi vet ju att julia är seg som en snigel... Jag och emma väntade säkert 30 min hos mig, vi skottade och var så duktiga :)!
TIllslut for vi iväg :), emma hade en lång och en kort stav, gulligt!
Jag och emma hade vallningsfria skidor så man satt typ fast eller de gick då inte fort, typ stog still i nerförbackarna :S, men höjdpunken var nog fikat :)!
Och omköra av en gammal tant i röd dräckt brassade om oss i uppförsbacken.... de känndes inte bra!!

Ikväll blire att se hockey tror ja (A), vette fan va de är för lag men de är nått på ladan sen ska vi pyssla, får se vad vi gör :) de blir nog nått trevligt och nått annat än tv hoppas jag på, för de är jag så himla less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0