Fredag kväll

Igår på kvällen var de först mat med lollos vänner :), Mycket gott vare men de tog en jävla tid, var inte klar förnt vid halv 9 :S, Stackars emma som var tvungen att vänta.
Men de löste sig vi gick till ica och köpte godis, vi var jävla på pricken där 9, nån ska ju vara den sista sa vakten. Sen hyrde vi en film minns dock inte vad den hette, men bra var den :)!
En riktigt mys kväll :)!

Idag på dagen har jag varit och bowlat med pappi hans nya brud och lovisa, Jag vann en av serierna (ganska stolt) MEn pappa vann totalt som vanligt :P, Sen blev de fika på lilla mari, Riktigt gott vare.

Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på mat sen blire förmodligen att fara till epa eller och hyra en film eller nått, planen var att vi skulle sova i hennes källare som vi inte gjort på ett jävla bra tag :S Lite tråkigt, men nu ikväll få de bli av tycker jag :)! Och imorrn ställer man fram klockan en timme, de kommer att kännas som man förlorar en timme menmen :S, ska upp och hoppa med tuppen för jag ska till umeå och lämna av lovisa på flyget sen ska vi hälsa på min farbror som jag inte träffat på jävla länge... Så de ska bli trevligt :),
Ska nu boka tågbilljeter till Göteborg, ska åka dit i början på maj och hälsa på syster på hennes skola. Så de blir trevligt!!

Annars gruvar jag mig lite för att börja om skolan på måndag... Och särklint för att få tillbaka provet vi gjorde jusst innan vi slutade, de kan aldrig gått bra :S, menmen sånnt man få ta :)!


 Glasögonormen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0