Fredag

Min torsdag kväll vart att jag och sanna for på bio och såg ps. I love you. och innan på dagen så hade reb och julia sagt att de är en film som jag kommer typ att gråta i hela tiden... Joo helt riktigt, degick fan inte att hålla igen! Men filmen var mycket bra, men de känns som man har en klump i magen efteråt typ...
Se gick vi till sanna och såklart vare gottisaker på G ;), och jag ställer alltidupp och de vet dom :P! men mumsigt vare!

Idag blire förmodligen skriller på sunnanå :)!, fast jag kom på att de är ju fritte så de är inte så säkert att vi får vara där...

Och till ikväll vette fan vad jag ska hitta på, eve undra om bio och se ps. men de har jag ju redan sett ;)! så får se, men nått trevligt blire allt :)!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är snygga

2008-03-07 @ 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0