Fredag

Vaknade som tuppen i morse, eller klcokan var väl där vid 9 :), trodde jag skulle vara död men inte de! Jag hade lite ont i fötterna men annars var de bara bra!! Jag betämmde mig för att hjälpa pappa och städa, så jag damsög osv:)!
Han har nämligen ögoninflamation, han ser fan ut som ett monster!!

Idag har vi cyklat upp till ica maxi ( typ de jobbigaste jag gjort i mitt liv), där åt vi korv med bröd och dricka (A), super gott vare!! Sen gick vi på rusta, ÖB, jysk osv. Som en hel dag på solbacken :)!
Där uppe var de musik grejs, vissa var bra och vissa var dåliga :P! Men roligt vare!!

Köpte även en pressent till lummeskill ;) Hoppas hon gillar den!!

Ska nu upp och duscha sen fara och handla till middagen ikväll. Och lovisa ahr äntligen kommit hem :)!, så jävla skönt!!
skriver mer sen pusshoj, förövrigt ha en bra dag! och GLAD PÅSK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0